TƏLİMATLAR
Proqramların və avadanlıqların qurulması və istismarı
1. Texniki dəstək xidməti sorğuları gündəlik qəbul edir, vaxt:
🕐 Bazar ertəsi-Cümə 08:00-dan 20:00-dək ;
🕐 şənbə günü saat 9.00-dan 17.00-dək.
2. Texniki Dəstək Xidməti ilə əlaqə saxlayarkən Müştərinin nümayəndəsi aşağıdakı qaydalara əməl etməlidir:
2.1. Nəzakətlə özünüz haqqında aşağıdakı məlumatları təqdim edin:
2.2. Mövcud problemləri nə qədər dəqiq, nəzakətlə, təfərrüatlı və mümkünsə qısaca təsvir edin.
3. Texniki dəstək xidməti POS Sektorundan alınmış avtomatlaşdırma dəsti (proqram və avadanlıq) üçün məsləhət və dəstək verir.
4. Texniki dəstək xidməti Müştərinin sorğusunu qeydə alır, Müştəri ilə birlikdə problemin prioritetini müəyyənləşdirir və həllini təmin edir.
5. Texniki dəstək xidməti sorğunun alındığı tarixdən bir iş günü ərzində avtomatlaşdırma dəstinin işindəki nasazlıqlara cavab verməyi öhdəsinə götürür.
6. Texniki Dəstək Xidmətinin öhdəlikləri aşağıdakı hallarda etibarsızdır:
6.1. Müştəri Proqram Məhsulunun quraşdırıldığı avadanlığa uzaqdan girişi təmin etməyib;
6.2. Müştəri Proqram Məhsuluna girişi təmin etməyib (lisenziya məlumatları və s.);
6.3. Müştəri tənzimləmə qaydalarını pozaraq Texniki Dəstək Xidməti ilə əlaqə saxlayır (2-ci bənd), o cümlədən, lakin bununla məhdudlaşmayaraq, iş saatlarından sonra əlaqə saxlamaq və s.
6.4. Müştəri məsləhət və üçüncü tərəf proqram təminatı və ya avadanlığının konfiqurasiyası üçün Texniki Dəstək Xidməti ilə əlaqə saxlayır.
Zəhmət olmasa telefon nömrənizi buraxın, sizə zəng edək: