POS Sector FAQ

  • Bəli. Siz sifarişi müştərilərinizdən planşet vasitəsi ilə də qəbul edə bilərsiniz. Bunu iPad, Androd əməliyyat sistemində işləyən planşet vəya sizin istəyinizə uyğun mobil qurğulardan biri ilə istifadəyə verə bilərsiniz. iPad yaxud Planşetlər barədə daha geniş məlumat üçün bizimlə əlaqə saxlayın.

  • Bəli, siz satış nöqtəsi proqramı olan Pos Sectoru alış-satışı daha dəqiq tənzimləmək və ehtiyyat mal qalığını nəzarətdə saxlamaq üçün istifadə edə bilərsiniz. Komputer üçün dükanınızda yetəri qədər yer yoxdursa belə, narahatlıq keçirmədən planşet yaxud iPad vasitəsi ilə bunu uğurla həyata keçirə bilərisniz. Müştərilərlə sürətli hesablaşma sizin satışınızı gözəçarpan səviyyədə artıracaq. Daha dəqiq seçim etmək üçün bizimlə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

  • Təbii ki, istədiyiniz növ chiazlarla: ipad, android planşetlər və hətta smartfonlar vasitəsi ilə. You may use it to issue bills or to get orders from your customer.

  • POS Sector is point of sale software that has all features to track and control your store or retail shop. With our point of sale software you would be able to issue bills, control your stock and make sales analysis.

  • As we know that there are no universal needs and each business is unique we have developed more then one product. We have designed point of sale software for any hardware of your choice so you can choose the point of sale software that will suit the best to your business.

    For more information check the “product” tab from the main menu of our web page.

  • Yes, our point of sale app is created for retail shop, store and restaurants. The software is user friendly. It gives to our customer quick start with the best performances. With our point of sale software you may issue bills, manage data, learn more how to manage your staff and create new way of your business control.

  • For all users subscribed to our customers support we provide the best assistance at any given time. For emergencies, we are at your disposal 24 hours in a week, while for all standard questions support is provided within working hours 09-17 hours every working day.

    If you do not pay our constant online support the price of an intervention is $20 for each started hour; of course we are not perky and for most short tips our support is free of charge.

  • Android point of sale system app POS Sector is your best choice if you want to issue bills, track and control your business by the most modern way. It is recommended mainly for business in movement, mainly because you do not need  constant electric power to use it but it can be also used in any retail or restaurant business.

    The advantages of our app is that you do not need to buy new hardware to start to use it. You may use hardware that you already have, tablet or smartphone as your cash register in your restaurant, store or any retail shop.

  • You may use your smartphone or your tablet with android operation system to install and operate POS Sector app. Your hardware is just fine if you have enough memory on your mobile device to install our point of sale app. Minimal screen resolution of your tablet should be 7 inch. Each smartphone would be just fine.

  • Yes, you will probably be able to use everything that you own (if purchased in the past seven years). For concrete responses and assessment of existing equipment, please contact us on phone number: +385 1 800 000 4

  • Yes, you can change your license anytime.

  • Online installation of the software is free of charge. We do not perform entry of items during online installation. Arrival of our partner and installation of software on site is charged additionally.

  • The price of an intervention is $20 for each started hour; of course we are not perky and for most short advices our support is free of charge.

  • We accept payments via bank, online credit card or PayPal

  • No, official updates are free of charge. So far, we have been offering official updates (such as fiscalization and change of tax rates) free of charge, and we intend to continue doing so.

  • Bəli, bunun doğrudan da belə olmasını bizim müştərilərdən soruşun. Dəstəyimizə abunə olan bütün istifadəçilər üçün istənilən zaman kömək göstəririk. Həftədə 24 saat sizin yaninizdayıq, sizi maraqlandıran bütün suallara hər iş günü  saat 09-dan 17-dək cavab verə bilərik.

     

  • No! Should you decide in favor of our support or renting of POS Sector, you are not obliged to sign a long-term contract. You can pay for the software month for month.

  •  

    Praktikada tez-tez rast gəlinən hallardan biri də qonaqların xahişi ilə standart menyulara edilən fərqli əlavə və dəyişikliklərdir. Proqramda bu seçim olmasa, ofisiantlar bara və ya mətbəxə getməlidirlər və hər bir qonağın istədiklərini izah etməlidirlər. Bu isə həm vaxt itkisi, həm də böyük çətinlik deməkdir. Əlavə və dəyişiklikləri bilavasitə ofisiant sifarişi götürərkən qeyd edə bilir. Yeməklərin hazırlanma növündəki dəyişikliklər bara və ya mətbəxə birbaşa çatdırılır.

    Bu zaman mal uçotunda qarışıqlıq olmasın deyə, proqramda “Dəyişdiricilər” adlanan bölmədən istifadə edilir ki, bu seçim menyu dəyişikliyinin həm də mal və ya məhsulun anbardan düzgün miqdarda silinməsini yerinə yetirir.

     

  •  Ağıllı sahibkar üçün, iaşə biznesinin ən vacib məqamlarından biri və birincisi düzgün təyin edilmiş standart meyu tərkibləridir. Standart menyu tərkibləri, müəyyən bir qida və ya içki hazırlamaq üçün bir reseptdir. Standart menyu miqdarlarınin və tərkiblərinin düzgün və dəqiq daxil edilərək, dəqiq satış edilməsi, sizə istənilən zaman qida məhsullarının sərfiyyatı və cari qalığı haqqında düzgün informasiya almağa imkan verəcəkdirDüzgün daxil edilməmiş menyu tərkibləri olmadan, biznes fəaliyyətinə dair düzgün məlumatdan danışmaq olmaz. Bütün bunlar istehlak və mənfəətin monitorinqi və optimallaşdırılması üçün əsas şərtlərdir.

    Buna görə POS Sektorun standart menyu tərkiblərinin daxil olma prosesi optimallaşdırılmışdır və hər kəs müstəqil olaraq yeni bir yemək və ya içki əlavə edər, çətin və mürəkkəb hərəkətlərsiz standart menyu tərkiblərini – inqradientləri daxil edə bilər.

    Standart menyu tərkibləri işinin daha asan başa düşülməsi üçün iki məhsul üçün standart menyu tərkiblərinə aid bir nümunə verəcəyik:

    Süd ilə qəhvə üçün standart menyu tərkibi nümunəsi aşağıdakı kimi olacaq:

    • Qəhvə 0.007 kq
    • Şəkər 2 ədəd
    • Süd 1 ədəd

    Hamburger üçün standart menyu tərkibi nümunəsi aşağıdakı kimi olacaq:

    • Hamburger üçün banan 1 hissə
    • Ətli ət 0.15 kq
    • Yaşıl salat 0.020 kq
    • Pomidor 0.050 kq
    • Tuz 0.002 kq
    • Mayonez 0.002 kg
    • Ketçup 0.002 kg
    • Soğan 0.005 kq

    Sütlü qəhvə üçün belə bir şəkildə düzəldilən standart xidmət həcmləri qəhvənin hər süd satışı ilə 7 qram qəhvə, 2 kiçik şəkər və 1 ədəd kiçik süd paketinə endiriləcək; Hamburgerlər üçün eyni əməliyyatlar, hər satış zamanı müəyyən edilmiş miqdarda  malların miqdarını azaldacaqdır.

    Standart menyu tərkiblərinin idarə edilməsi, satılan malların miqdarlarını və maliyyə dəyərlərini izləməyə imkanı verir;

    Qeyd: Menyu tərkiblərinin düzgün miqdarlarının daxil gələcək işin keyfiyyətinin ilkin və əsas şərtidir çünki ehtiyatların miqdarından düzgün şəkildə azaldılması üçün bir şərtdir.

     

  • Hər hansı iaşə obyektinin menecerinin əsas hədəfi  “Pik” saatlarında da mümkün qədər çox sayda qona qəbul etmək, bir neçə saat ərzində mümkün qədər çox sayda masa üzrə satış etmək, bunula yanaşı qonaqların məmnunluğuna mənfi təsir etməməkdən ibarətdir. Bir neçə saatlıq intervalda ərzində məhsuldarlığın artmasına təsir göstərə biləcək əsas amil, sifariş qəbul edilməsindən sifarişin masadakı qonaqlara çatdırılmasına qədər olan vaxt intervalıdır.

    Sürətli və səmərəli bir mətbəxlə birlikdə, ofisiantların kassaya gəlməsi, sifarişlərin alınması və mətbəxə notların çatdırılması üçün lazım olan vaxtın azaldılması, həmçinin ofsiantların yazdiqları  bir-neçə sifarişin yadda saklayaraq monobloka gəlməsi təxminən on dəqiqə vaxt aparır.

    Bu problem öz həllini mobil planşet sistemi ilə tapır. Ofisiantlarınız masalardan sifarişləri bir toxunuşla (smartphone yaxud tablet) götürür və bir toxunuşla da mətbəxə və bara göndərir. Bununla da həm hesab açılır həm həm də mətbəx monitorunda sifariş qeyd olunur. Bu imkan masaların xidmət  sürətini 20% -ə qədər artırır ki, bu da daha çox sayda qonaq və daha çox mənfəət deməkdir.

    Displeydə görüntüdən əlavə, proqram hər bir sifarişin neçə dəqiqə əvvəl qəbul edildiyini göstərir. Bu da sizə sifarişlərin göndərilməsindəki ardıcıllığın qorumaqda yardımçı olur.

     

  • Yes, it’s possible and it’s easy to do. Network operation can be set simply (remote connection to SQL server is enabled and through configurator (application for servicemen) the database to which POS Sector will connect is set.

  • You can check video instructions for working with the software on following links

    General method of operation of fiscal cash register – POS Sector

    http://bit.ly/11xuclp

    Issuing of invoices in POS Sector

    http://bit.ly/13MvE8F

    Changing of prices and adding of new items

    http://bit.ly/14J9apI

    Management of orders and payment per tables

    http://bit.ly/Zh5po3

    End-of-shift, review of last invoices, change of method of payment and reversing of invoice

    http://bit.ly/XR2LU7

    Entry of goods to stock

    http://bit.ly/11ej8sS

  • The software is used in other business activities, service and retail. In retail version there is an additional possibility of a fast search of items per name, code or use of bar-code scanner.

  • Prinsip həqiqətən sadədir. Ofsiant qonaqlardan bir və ya daha çox sifariş qəbul edir. POS Sektor kassasına daxil edildikdə avtomatik olaraq bu sifarişlər mətbəxə, kababçıya və ya bara bölüşdürülür.

    Bu zaman barmen və ya mətbəx işçiləri müəyyən yeməklərin ümumi miqdarını əvvəlcədən müəyyən edə bilirlər, beləliklə də müzyyən yeməklərin hazırlanması həm qənaətlə, həm də vaxtında baş verir.

    Bu imkanın olması üçün xərclər, barda və ya mətbəxdə sifarişlər üçün əlavə bir printer və ya monitorun olmasından ibarətdir.

  • Proqram vasitəsi ilə çeklərin sadə bir şəkildə verilməsi xidmətin sürətini artırır və müəyyən edilmiş qaydalara əməl etmək imkanı verir. Belə bir şəkildə xidmətin məhsuldarlığı 50% -ə qədər artmış olur.

    Kompüter avadanlıqlarına edilən investisiyalar elə də çox olmur, lakin avadanlıqların satın alınması və iş prosesini sürətləndirmək üçün xərclərin nisbətini nəzərə alsaq, avadanlıqlara sərmayə qoyuluşları öz bəhrəsini verir. Bundan əlavə, proqramda yeni kadrların hazırlanması sadədir, belə ki, yeni işçilərin hazırlanması üçün vaxt itirməyəcəksiniz.